Blog ini bersifat bebas dan meliputi segala aspek kehidupan. Semua artikel bukan bertujuan menghasut cuma luahan peribadi. Gunakan akal untuk mentafsir sendiri. Jangan biarkan minda anda dijajah.

Monday, December 6, 2010

kah...kah..kah..ingatkan 200000, rupanya 200

Tidak timbul soal Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (Gaps) gagal menghimpunkan ramai penyokongnya bagi menyerahkan memorandum yang mengandungi dakwaan penyelewengan oleh kerajaan negeri Selangor kepada Yang di-Pertuan Agong.

Sebaliknya, pengerusinya, Hamidzun Khairuddin berkata, objektif utama perhimpunan kumpulan itu di Stadium Merdeka semalam adalah bagi menyerahkan memorandum tersebut, telah tercapai.

"Matlamatnya bukan kuantiti, tetapi (berhimpun) untuk menyampaikan memorandum kepada Yang di-Pertuan Agong. Itu objektif utama. Dan kita mendapat kebenaran daripada pihak berkuasa dan kita mengikut undang-undang.

"Itu bukan soalnya (gagal menghimpun ramai penyokong), sebaliknya bergantung kepada objektif... Tujuan kita untuk menyampai memorandum tercapai," katanya ketika dihubungi Malaysiakini petang ini.

Hamidzun mengulas hanya kira-kira 200 penyokong Gaps yang berpakaian hitam berhimpun di stadium tersebut untuk berarak ke Istana Negara untuk menyerahkan memorandum itu walaupun hasrat awal mereka menghimpunkan sebanyak 2,000 peserta.

nota;

ini namanya syok sendiri.....

malas nak post demo baju merah.

Bukanya apa, terlalu banyak orang, tak terkira...

rakyat boleh fikir, mana satu untuk rakyat dan mana satu syok sendiri...

lawak betul lah.. kah...kah..kah

No comments:

Post a Comment